RAPORT referitor la organizarea şi desfăşurarea activităţii de primire, evidenţă, examinare şi soluţionare a petiţiilor, precum şi de primire a cetăţenilor în audienţă în semestrul I 2024, la nivelul Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj |
1.25 MB |
Descarcă |
RAPORT referitor la organizarea şi desfăşurarea activităţii de primire, evidenţă, examinare şi soluţionare a petiţiilor, precum şi de primire a cetăţenilor în audienţă în semestrul II 2023, la nivelul Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj, |
237.55 KB |
Descarcă |
RAPORT referitor la organizarea şi desfăşurarea activităţii de primire, evidenţă, examinare şi soluţionare a petiţiilor, precum şi de primire a cetăţenilor în audienţă în semestrul I 2023, la nivelul Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj |
1.24 MB |
Descarcă |
RAPORT referitor la organizarea şi desfăşurarea activităţii de primire, evidenţă, examinare şi soluţionare a petiţiilor, precum şi de primire a cetăţenilor în audienţă în semestrul I 2022, la nivelul Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj |
1.04 MB |
Descarcă |
RAPORT referitor la organizarea şi desfăşurarea activităţii de primire, evidenţă, examinare şi soluţionare a petiţiilor, precum şi de primire a cetăţenilor în audienţă în semestrul II 2022, la nivelul Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj |
1,007.23 KB |
Descarcă |